Punctele noastre tari

  • Majoritatea profesorilor sunt cadre didactice, cu experienţă, care au obţinut grade didactice şi calificative « foarte bine »;
  • Încadrarea şcolii cu personal calificat la toate disciplinele de învăţământ;
  • Cadrele didactice din şcoală sunt interesate de perfecţionare continuă;
  • Preocuparea profesorilor pentru obţinerea de performanţe ridicate în activitatea cu elevii (olimpiade, concursuri şcolare, evaluare naţională, competiţii sportive, etc.);
  • Profesorii sunt implicaţi în foarte mare măsură în activităţi ştiinţifice şi metodice ;
  • Personalul didactic auxiliar foarte bine pregătit pentru activitatea pe care o desfăşoară;
  •  Relaţiile profesor-elev, conducerea şcolii –profesor, conducerea şcolii – personal, şcoală –familie sunt foarte bune;
  • Existenţa în instituţie a conectării la internet;
  • Dotarea cabinetelor şi laboratoarelor cu table ecologice şi interactive;
  • Spaţiul de şcolarizare se prezintă, în cea mai mare parte, în condiţii foarte bune, iar nivelul de confort în şcoală este ridicat;
  • Existenţa cabinetului şcolar de asistenţă psihopedagogică;
  • Biblioteca şcolii este bine organizată, funcţională şi dispune de un fond de carte ce acoperă în mare măsură solicitările de la toate disciplinele de învăţământ;
  • Funcţionarea Centrului de Documentare si Informare (C.D.I.) , unul dintre cele mai mari din tara. CDI-ul este o componenta activa a liceului si un permanent izvor de creatie- literara, dramatica, plastica etc.
  • Dotarea şcolii cu sistemului « A.E.L.» şi trei laboratoare de informatică;
  • Veniturile extrabugetare;
  • Gestionarea eficientă a resurselor alocate pentru investiţii;
  • Relaţii foarte bune cu compartimentele de specialitate din M.E.C.T.S., I.S.M.B. şi C.N.C.E.I.P. (S.N.E.E.) ;
  • Relaţii foarte bune cu centrele de perfecţionare: Casa Corpului Didactic Bucureşti, Centrul de perfecţionare al Universităţii din Bucureşti;
  • Relaţii foarte bune cu autorităţile locale (Primăria Sectorului 2; Consiliul Local al Sectorului 2);
  • Relaţii foarte bune cu Secţia 9 de Poliţie şi în special cu poliţistul de proximitate;
  • Relaţia bune cu partenerii sociali – sindicatele din învăţământul preuniversitar;
  • Participarea la proiectele organizate de ISMB şi Primăria Sectorului 2;

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Salvează legătura permanentă.