- Majoritatea profesorilor sunt cadre didactice, cu experienţă, care au obţinut grade didactice şi calificative « foarte bine »;
- Încadrarea şcolii cu personal calificat la toate disciplinele de învăţământ;
- Cadrele didactice din şcoală sunt interesate de perfecţionare continuă;
- Preocuparea profesorilor pentru obţinerea de performanţe ridicate în activitatea cu elevii (olimpiade, concursuri şcolare, evaluare naţională, competiţii sportive, etc.);
- Profesorii sunt implicaţi în foarte mare măsură în activităţi ştiinţifice şi metodice ;
- Personalul didactic auxiliar foarte bine pregătit pentru activitatea pe care o desfăşoară;
- Relaţiile profesor-elev, conducerea şcolii –profesor, conducerea şcolii – personal, şcoală –familie sunt foarte bune;
- Existenţa în instituţie a conectării la internet;
- Dotarea cabinetelor şi laboratoarelor cu table ecologice şi interactive;
- Spaţiul de şcolarizare se prezintă, în cea mai mare parte, în condiţii foarte bune, iar nivelul de confort în şcoală este ridicat;
- Existenţa cabinetului şcolar de asistenţă psihopedagogică;
- Biblioteca şcolii este bine organizată, funcţională şi dispune de un fond de carte ce acoperă în mare măsură solicitările de la toate disciplinele de învăţământ;
- Funcţionarea Centrului de Documentare si Informare (C.D.I.) , unul dintre cele mai mari din tara. CDI-ul este o componenta activa a liceului si un permanent izvor de creatie- literara, dramatica, plastica etc.
- Dotarea şcolii cu sistemului « A.E.L.» şi trei laboratoare de informatică;
- Veniturile extrabugetare;
- Gestionarea eficientă a resurselor alocate pentru investiţii;
- Relaţii foarte bune cu compartimentele de specialitate din M.E.C.T.S., I.S.M.B. şi C.N.C.E.I.P. (S.N.E.E.) ;
- Relaţii foarte bune cu centrele de perfecţionare: Casa Corpului Didactic Bucureşti, Centrul de perfecţionare al Universităţii din Bucureşti;
- Relaţii foarte bune cu autorităţile locale (Primăria Sectorului 2; Consiliul Local al Sectorului 2);
- Relaţii foarte bune cu Secţia 9 de Poliţie şi în special cu poliţistul de proximitate;
- Relaţia bune cu partenerii sociali – sindicatele din învăţământul preuniversitar;
- Participarea la proiectele organizate de ISMB şi Primăria Sectorului 2;